2007. november 12., hétfő

Lánysereg Karcsi nélkül

Karcsi szombaton megjött Németországból, majd ma, vagyis hétfő reggel továbbindult Párizsba.
Hétvégére a lányok kis ördögfiókává változtak. Szombat este annyira örültek, hogy Annát alig tudtam elaltatni, kalimpált szopi közben kezével-lábával.
Ma délelőttre ismét szelidebbek voltak, mintha éreznék, hogy most nem lehet annyit csintalankodni, anyával együtt kell működni.

Tegnap Julcsi közölte apjával, hogy ő undoritó. Mármint hogy ő, Julcsi. Karcsi csak nézett, hogy ilyen őrültséget meg ki mondott neki. Mire ő: nagypapi mondta, hogy undoritó vagyok. Karcsi egyre inkább hitetlenkedett. Rákérdeztem, mit is mondott nagypapi, hogy mi ő, huli... Huligánpalánta. Azt mondta a nagypapi, hogy huligánpalánta vagyok! Vágta rá nagy örömmel, mindenki megnyugvására.

Mostanában, ha valami rosszat csinál, jön hozzám és mondja: Nagy butaságot csináltam.
Ma más szempontból nézte a dolgokat:
- Anya, nagy butaságot csinált a viz!
- ???
- Kiömlött a szőnyegre.

Anna pici mutatóujjával mindent mutogat: lámpát, órát, cicát az ablakban, embereket, ha megnevezzük őket. Kedvence az orr, jól megfogja minden és mindenki orrát, ha kérjük.

Nincsenek megjegyzések: