2007. december 25., kedd

Ünnepeltünk



Már nagyon vártam a Szentestét, hogy mit szólnak majd a lányok a karácsonyfához, a fényekhez, a diszekhez. Ámulva nézték a kidiszitett, kivilágitott fát, de nem volt nagy ujjongás. Persze örültek, csak valahogy nagyobb ovációra számitottam.

A műanyag konyha viszont osztatlan sikert aratott. Julcsi hozta a plüssállatait és újságolta nekik: Nézzétek, mit kaptam! Nézzétek, mit kaptam! Annának is nagyon tetszik a konyha, szépen játszanak egymás mellett, Julcsi pedig néha meg is eteti Annát.
Elkövettem azt a hibát, hogy Julcsi dvd-t is kapott, Kisvakondosat. Persze nem tágitott, amig meg nem néztük. Ime, kis családom, amint belemerül Kisvakond kalandjaiba:

Másnap reggel, amig a reggelit készitettem, Julcsi bent rajzolt. Szaladt megmutatni a művét: egy zöld ovális volt, benne karikákkal, rajta egy fekete kör: Jézuskát rajzoltam, pöttyös Jézuskát.

Nincsenek megjegyzések: