2008. március 31., hétfő

Gyorsan vissza és előre

Jól lemaradtam az irással, a lányok egyre kevesebb időt hagynak nekem nap közben.
Pedig volt közben Húsvét, jött a nyúl, tojta a tojásokat, ahogy illik, a lányok örültek neki, ahogy kell.


Itt voltak Tóth Pistáék Tiszadobról, aztán apukám Erzsivel, szóval nem unatkoztunk.
Köszönjük a málna- és szederbokrokat, azóta buzgón nézegetem, kapálgatom, öntözgetem őket.

A lányoknál kitört a gyurmaláz: Ildikóéktól nyomatokat gyártó készletet, apukámtól pedig pulikutyának szőrt nyomó készletet kaptak. Én is élvezem őket.


Julcsit ma beirattam az oviba, tetszett neki a kisasztal, ő is akart egy tányért, hogy tizóraizhasson.

Karcsi elment Hollandiába, két hétre. Julcsi ma hivta a vacsorához: Apa, gyere vacsojázni! Kérdeztem, vajon apa tud-e jönni. Rögtön rávágta, hogy nem.

Anna 15 hós méreteivel is adós vagyok: 73 centi és 9,6 kiló. És nagyon okos, de ezt nem a rendelőben állapitották meg, ott leginkább nagyon akaratosnak tűnt.

Nincsenek megjegyzések: