2008. június 30., hétfő

Anna másfél éves

Egyre ritkábban irok, aminek a legfőbb oka, hogy fáradt vagyok és nincs kedvem hozzá.
Érdekes, mert amikor riogattak, hogy milyen nehéz lesz két gyerekkel, akkor nem volt az, legalábbis, sokkal könnyebb volt, mint vártam. Az első közös év nagyon vidáman telt. Aztán Anna 13-14 hónapos kora körül elkezdett nyűgösködni és ez azóta is tart, és megfejthetetlen.
Okos, tüneményes, mókáskedvű kislányka, nagy huncut, sokat dumál és tréfálkozik..., de sajnos az idő nagy részében nyüglődik. Sir, kiabál, állandóan az ölemben akar lenni, de az sem jó neki. Most hétvégén igazán élvezetes gyerekprogramokon vettünk részt, voltunk a Ruszt melletti meseparkban, és Óváron a bábkertben, egész napos rendezvényen. Az én kis majmocskám pedig végig a nyakamban lógott, néhány félórára élvezte csak a programot.
Még mindig azt gyanitom, hogy a fogzás kinozza ennyire: amikor éjjel sirt (mit sir, kiabál), megkérdeztem tőle, hol fáj, és mutatta a száját, hogy ott fáj.
Most olvastam egy hirlevélben, hogy másfél éves gyerekek, mert bizony, ANNA MA MÁSFÉL ÉVES, szóval másfél éves gyerekek átlagosan 8 szót tudnak, de van, aki 40-et, esetleg kétszavas mondatokat mond. Anna beszél, egész mondatokat: Nem tudok lemenni, segits!, Nem kérek többet, Anya, takarjál (tatajjá) be!...
Teszek fel pár képet a hétvégéről, hiszen azért vidáman telt, Julcsi nagyon élvezte, bár a nyüglődés néha ráragad. Nem teszek fel, nem engedi agép. majd máskor.

Nincsenek megjegyzések: