2008. szeptember 26., péntek

Babazsúr

Nagyon régen nem irtam, pedig mindig történik valami.
14-én végre megtartottuk Julcsi babazsúrját, igaz, Orsiék és Gabiék végül betegség miatt lemondták, de itt volt Flóra Krisztával és Oti a kis unokatesókkal, akiknek külön örültem, hiszen eléggé szűkölködünk rokonokban.
Pedig én mindig nagy családról ábrándoztam, de mivel nekem nincs testvérem, ott nincs unokatesó, Karcsinak az egyik húga ugyan férjnél van, három gyerekkel, de ők nem tartják a kapcsolatot. A másik húgával, Jácinátval olykor találkozunk, de ott nincs (még) gyerek. Pedig én örülnék örülnék egy első unokestvérkének...
Szóval itt voltak a másodunokatesók:
Lacika (kis keresztfiunk), akinek nem kell a szomszédba mennie egy kis vadulásért, csodálkozva nézte, ahogyan Julcsi vadul:

Cili mesét olvasott az ünnepeltnek, akiről nem tudjuk, miért néz ilyen morcosan:

Volt kerti szaladgálás is, itt éppen leendő házunk helyén (merthogy ez is egy történés mostanság). Sajnos a kerthez nem a háttérben álló ház tartozik. Nem, nem is fotótapéta, csak olyan kedvesek a szomszédaink, hogy még azt is elnézik nekünk, hogy lebontottuk a keritést.

És egy csoportkép:

Nincsenek megjegyzések: