2009. január 1., csütörtök

Szilveszter

Jól indult a nap, még az előző nap folytatásakánt itt alvó barátainkkal és a nekik műsort szolgáltató lányainkkal.
Aztán megérkeztek Boros Árpiék Julcsival és Danival, úgyhogy ismét biztositva volt a szórakoztató nap, gyerektársaság. Én hulla fáradt voltam, amit a kialvatlanságnak értelmeztem, de távozásuk után hamar kiderült, hogy elkapott valami ronda virus. Remélem, nem ragasztottam rájuk, az enyémeket elkerülte.
Még betoppantak Ákosék, de akkor már elviharzottam aludni. Sajnos, ébredés után be kellett látnom, hogy én ma itthon töltöm a szilvesztert, de a többiek elmentek Mariannékhoz mulatni.

Jól tették, nagyon jól érezték magukat, egykor jöttek haza. Mire Karcsi levette a kabátját, cipőjét, a lányok ruhástul elaludtak az ágyon.

Nincsenek megjegyzések: