2009. május 28., csütörtök

Éljen, a blog ismét olvasható

Nem is tudtam, hogy ennyire szeretem a blogomat: eltűnt és nagyon-nagyon bántott, hogy esetleg nem láthatom viszont, eltűnnek két év bejegyzései, ebből öt hónap nyomtalanul, mert a többit legalább elmentettem word formátumban.
Magyar nyelven nem találtam segitséget, ezért egy olasz nyelvű fórumra irtam, és a google munkatársa visszaállitotta az eltűnt blogomat, elnézést kért, mert a rendszerük tévesen spam-nek nyilvánitotta.
Mindenesetre tanulságos dolog, hogy valaki fentről csak úgy törölheti az egyik pillanatról a másikra. "Számon tarthatják, mit telefonoztam" - ráadásul olyanok, akik nem is értik a nyelvemet. Ezentúl sűrűbben mentem el magamnak.

4 megjegyzés:

Kriszta írta...

Jaj, de jó! Örülök, hogy ismét vagytok.

aarkus írta...

Hiányzott a blog, jó, hogy rendbejöttetek!

Névtelen írta...

Én is megijedtem, hogy eltűnt, olyan jókat írsz mindig! Jó hogy megvagytok! :)
Anna

Magyar Viviana írta...

Örömteli meglepetés, hogy marad ez a kedves, üde, nemritkán irodalmi erényeket megcsillantó webnapló! (Nekem is hiányzott, mindennap megnéztem az üres helyét a képernyőmön.)