2009. május 29., péntek

Esküvő















Szombaton Petra és Péter esküvője igazi gyerekbarát rendezvény volt, épp nekünk való. Nem törekedtek arra, hogy mindenkit túlszárnyaljanak, az övék legyen a legfényesebb lakodalom a környéken, hogy reggelig mulassunk, hanem szép, családias, kedves hangulatot varázsoltak. Nekem nagyon tetszett. És sok-sok kedves régi ismerős, barát tűnt fel a meghivottak között.
Julcsi koszorúslánynak készült, ő maga kérte már hónapokkal ezelőtt. Azóta is minden héten emlegette, és örömkiáltásokkal nyugtázta, hogy bizony bizony, ő koszorúslány lesz. Kapott is gyönyörű ruhát, szép frizurát alkottam neki..., ám az utolsó pillanatban, amikor kint kellett volna maradnia a templom előtt a többi koszorúslánnyal, meggondolta magát. Nem erőszakoskodtam, ha nem, hát nem. Itthon aztán másnap közölte: Én nem is akartam koszorúslány lenni, csak ti öltöztettetek be. Hmmmmm.
Ime, a tündérlányok épp egy vakondtúrásból akarják kivarázsolni a lakóját:














Egy kis romantika:














Másnap kirándultunk. Igen, igen, Karcsi is. Annak ellenére, hogy ő a kirándulást úgy képzeli, hogy kikocsizunk a domboldalra sörözni, egészen jól érezte magát.

Nincsenek megjegyzések: