2009. július 9., csütörtök

Óvár, Bruck, Győr

Jó sűrű és izgalmas hétvégénk volt. Csütörtökön lementünk nagypapihoz, végre hosszabb ideig együtt voltunk. Persze azért délután átugrottunk Mónikáékhoz, nem tudunk sokáig a fenekünkön megülni. Másnap a lányokat nagypapira és Erzsire hagytam, én meg elmentem Bruckba gyerek-bolhapiacra, ahol sok szép játékot zsákmányoltam, például egy bohócos gyurmát, hajat, nyelvet lehet késziteni a figurának. A lányok nagyon jól érezték magukat, állitólag tündérek voltak és nem is nyafogtak. Naná, azt nekem tartogatják. Meg hát Erzsi palacsintája mellett aztán tényleg nem volt miért nyafogni.
Délután megjöttek Krisztáék, onnantól aztán majdnem teljes volt a lányok boldogsága, volt nagypapi, barátok, már csak apa hiányzott, de másnap ő is megjött. Voltunk bababuliban Edinánál, akinek a háza igazi gyerekparadicsom.
A györkőcfesztiválra szombaton és vasárnap is elmentünk. Szombaton még kicsit megrémültünk a nagy tömegtől, kimenekültünk az állatkertbe, de vasárnap teljes beleéléssel vettünk részt a programokon. Kabóca Bábszinház, Márkus Bábszinház, Gulyás László, Szalóki Ági előadásokat láttunk, de volt még ezer más szinvonalas program, kár, hogy nem lehettünk jelen egyszerre több helyen. A szabadtéri játékszerek szemet gyönyörködtetőek voltak, még a játékvezetők ruhájára is ügyeltek, különleges, szép lengúnyák voltak. Igazi szinvonalas rendezvény, semmi bóvli nincs benne. Megyünk máskor is.
Képek Krisztánál

Nincsenek megjegyzések: