2009. július 27., hétfő

Vendégségben Monáéknál

Krisztáékkal elmentünk Monához, hogy hancúrozzanak egy kicsit a kölkök. Nagyon jól sikerült az akció, felszabadultan, vidáman pancsikoltak, tapicskoltak a vizben, még Anna is úgy feloldódott, hogy rám sem nézett egy ideig.
Igazi jó kis babás délután volt, köszönjük. Nagyon jó képek is készültek, de mivel pancsis buli volt, nem teszem fel.

Elgondolkodtam azon, milyen furcsa, hogy "saját jogon" alig néhány embrnél jártam Monoron. Krisztáéknál sokszor, Noéminél és Monánál egyszer. Mindannyian "betelepülők", csakúgy, mint én. Nem hiszem, hogy ez véletlen, hiszen zenebölcsiben, babaklubban más anyukákkal, gyerekekkel is megismerkedtünk, és meglehetősen barátkozós ember vagyok. Mégsem hivott meg soha senki magához. Én kezdetben tartottam pár bababulit a kertben, de ezeknek sem lett folytatása. Kihagytam az előbb a református templom kertjét és Jutkáékat, de egyrészt ők sem monoriak, másrészt más világ a templomi, sokkal befogadóbb.
Karcsi révén persze sok embert ismerek, sok helyen jártam, járok, de hát ő hazai pályán mozog.
Úgy érzem, egy oktalanul büszke kisvárosba kerültem, ahol egy kicsit mindig idegen leszek.

Nincsenek megjegyzések: