2009. november 18., szerda

Virusok

Vasárnap este kitört rajtam egy virus, aztán éjjel Julcsin is, szegénykém hányásra ébredt. Szerencsére neki azóta nincs baja, kicsit talán bágyadtabb volt két napig. Én nehezebben viseltem, de nem tartott soká. A másik két Mocsári megúszta, szerencsére ők a családnak az a fele, amelyik még a másik felénél is rosszabbul tűri a betegséget.
Az influenza elleni oltást nem kértük, de mindennap elbizonytalandom, hiszen alapvetően rettegek a betegségektől. Remélem, könnyen megússzuk. Azt nem remélem, hogy nem kapjuk el, sajnos olyan még nem volt, hogy ne kaptuk volna el az uralkodó influenza-szerű járványokat.
Ráadásul utazunk: előbb Karcsi Párizsba, aztán én Rómába. Eddig még a szomszéd városig sem utaztam el a lányoktól négy napra, úgyhogy kicsit izgulok. Vizválasztó ez, úgy érzem, hiszen előbb-utóbb rá kell találnom arra az önmagamra, aki a család része, fenntartója, ugyanakkor önálló,a világ iránt nyitott lény is. Egyelőre csak óvatosan nyitogatom a kapukat.

Nincsenek megjegyzések: