2009. december 17., csütörtök

Ovis karácsony

Ma reggel volt az ovis karácsony. Mi is készültünk rá, készitettünk az ovónéniknek mézeskalácsot, levendulapárnácskát és forró csoki pálcikát, szépen becsomagoltuk és átadtuk. Nagyon örülök, hogy sikerült elkésziteni, mert én az ilyesmit mindig szépen eltervezem, aztán az utolsó pillanatban már nem marad rá idő. Kis szépséghibája volt a dolognak, hogy még valakinek szerettünk volna adni, de amikor délben hazaértem és ebédet főztem, a tűzhelyen felejtettem a csokipálcikákat és megolvadtak. Majd pótoljuk.
Úgy szerettem volna látni mindkét lányomat énekelni, de sajnos egyszerre kezdődött mindkét csoport ünnepsége, igy Julcsit Karcsi nézte meg, én pedig Annával maradtam, akit sajnos nem láttam énekelni, mert folyamatosan belém csimpaszkodott (illetve Annanyelven kumpaszkodott).
Amikor hazaértünk, nagyon izgatottak voltak. Kiderült, hogy azt hitték, itthon is áll már a karácsonyfa. Hát ilyen manapság a karácsony, egy hétig tart. Azért az igazi családi szenteste hangulata utéánozhatatlan.

1 megjegyzés:

Kriszta írta...

Nahát, én már írtam ide, de eltűnt. Csak azt kértem, hogy légyszi küldj át képeket az ovis karácsonyról! Köszi.