2010. január 7., csütörtök

Anna mesél

Annyira örülök, hogy Anna szeret mesélni. Már-már beletörődtem, hogy nem sokat tudok meg arról, mi is történik az oviban, és akkor lett egy másik ovis lányom, aki elmond mindent, szépen sorban. Ha valamire nem emlékszik pontosan, azt is elmondja, beleszőve a néhány nemtudomot.

Julcsi inkább saját meséket sző, a valóságról ritkán számol be. Hosszan ecseteli viszont, hogy milyen, amikor ő hercegnő, szárnyas ló, vagy épp tündér. És lelkesen osztogatja is a szerepeket, pontos leirást ad arról, kinek hogyan kell viselkednie a játékban. Én általában sárkány vagyok. Anna mindig rákérdez: És én mi legyek? Mire Julcsi és én: Legyél kuvasz. Anna mindig újra és újra megörül: Jóvan. És rámmászik, legyek sárkány, királyfi, vagy épp varázsló. Időnként vakkant párat.

Nincsenek megjegyzések: