2010. március 16., kedd

Anna

Vajon miért mondja sokszor Anna, hogy "buta vagyok"? Talán épp azért, mert mindenki agyon dícséri, hogy milyen okos?
Szemfüles, okos kislány, mindent megfigyel. Hazai terepen reagál is mindenre, máshol csendben üldögél és szemlélődik. Az oviban sem nagyon vesz részt a játékokban. Pedig ha sikerül feloldódnia, igazi huncut csibész lesz, de ezt az oldalát nagyon ritkán mutatja ki, ha nem vagyok a látókörében. Akkor ő a "jó kislány", ami jól hangzik, de annyira nem jellemző rá. Ő inkább a csínytevő, az engedetlen. A csökönyös kiselefánt, ahogy ő maga mondja Eszter néni meséje nyomán.

2 megjegyzés:

Garffyka írta...

A Vuk az egyik kedvenc razjfilmünk (és az egyik azon néhány közül, amit nézni szoktunk), ott kérdi egyszer kis Vuk, hogy "Karak, mondd, buta vagyok én?", mire Karak nagyon bölcsen azt válaszolja "Nem vagy buta, csak még keveset tudsz." Mióta először megnéztük, mi is ezt mondjuk Manónak a buta vagyok kérdésére. :)

Zsuzsa írta...

Garffyka, köszönöm a kedves és hasznos megjegyzéseket. Majd megnézzük megint a Vukot, már feledésbe merült.