2010. március 17., szerda

Életképek az új házból


Táncparkett is van, és úgy látom, végre táncoslábúak is vannak hozzá, mert mi szülők sajnos nem ebbe a kategóriába tartozunk.


Vajon helyes-e a bőrgarnitúrát ugrálóvárnak használni?


Nem, a falon nem festmény van, az bizony a kert, a Karcsi által összetákolt sufnival. És igen, szerinte, ez rendben van igy...


Végre megkapták az Ákoséktól fél éve örökölt legót. Eddig halogattam, mert úgy éreztem, túl sok játékunk van úgyis, nem akartam karácsony környékén még zsúfoltabbá tenni a játékbirodalmat. Az új szoba most ezzel várta őket, nagy az öröm, és várjuk Esztikét, hogy rekonstruálja a lóversenypálya eredeti formáját.

7 megjegyzés:

Anyul írta...

Gratulálok, nagyon szép :), biztosan óriási élmény birtokba venni az új birodalmat. A fuga pedig nagyon jó lett ;)

Zsuzsa írta...

Hú, de gyorsan reagáltál, épp most nyomtam le, hogy mehet a bejegyzés. Ugye, a fuga a legjobb:)Köszi.

Kriszta írta...

Igen, a fuga az igazán mesteri :) És az egész ház nagyon hangulatos!
Hálás köszönetem, amiért olyan táncos képeket tettél fel, ahol nincs egy lilafátylas, idétlen nőszemély.

Zsuzsa írta...

Háááát, nagy volt a kísértés, de megtartóztattam magam. De ha szeretnéd, felteszem:)

aarkus írta...

Nagyon meleg hangulatú, barátságos lett! Hehe, a lila képeket megnézném, Kriszta! :-))

Zsuzsa írta...

Köszönöm.
Azt hiszem, közkívánatra fel kellene tennem a lila kendős képet is. Kriszta?

Kriszta írta...

na jó, meghajlok a népakarat előtt :)az én imidzsemnek ez már úgysem árt.