2010. október 24., vasárnap

Jól vagyunk

Igen, jól vagyunk, csak sokat dolgozunk, így aztán elmaradnak a bejegyzések.

A lányok szeretik az ovit, most már Anna is, lett neki is igazi legjobb barátnője, "a Szőke Anna". Most már a szüleivel is megismerkedtünk, és reméljük ezentúl gyakori vendégek lesznek nálunk ők is. Anna nagyon büszke, hogy neki is van már barátnője. Csak nemrég kezdte mondogatni, hogy bezzeg Flóra mindig jön hozzánk, miért nem jön 'a Szőke Anna" is. Korábban ezen nem akadt fenn, hiszen Flóra nagyon kedves vele is, még akkor is, amikor ő nem. De persze jogos volt a kívánság, hogy az ő legjobb barátnője is közös barátnő, házibarát legyen. Pénteken Flóráék és Annáék is itt voltak nálunk, nagy volt az öröm.

Járnak keddenként az oviban Krisztához angolra (ez a hét egyik fénypontja, nagyon szeretik, köszi, Kriszta!), csütörtökönként pedig a művelődési házba néptáncra. Ez szintén nagyon jó, csak kicsit sokan vannak. Julcsi lelkesen énekelgeti itthon, hogy hegedül a kisegér... Szerdánként pedig Julcsi jár hittanra, mert szeretne, és lelkesen énekelget itthon János, Péter és Jakab halászról. Na, de erről inkább külön posztban.

Karcsi sokat koncertezik, a lányoknak nagyon hiányzik, amikor nincs itthon, számolgatják, hányat kell még aludni.

Ma megtanítottam egy kínai lánynak, hogyan kell paprikás csirkét és nokedlit készíteni. És közben elképzeltem, hogy valamikor 2050 tájékán elmeséli majd az unokájának, hogy ezt egy magyar nőtől tanulta.

2 megjegyzés:

Kriszta írta...

Én is nagyon szeretem! Örülök, hogy Anna is élvezi, mert ő nem mutatja annyira, mint Julcsi, de akkor megnyugodtam :) (És Julcsira meg különösen büszke vagyok (habár nyilván inkább veleszületett tehetség, mint az én zseniális tanításom eredménye), amiért olyan gyönyörű a kiejtése!)

Zsuzsa írta...

Az biztos, hogy nem tőlem tanulja a kiejtést. Csak te lehetsz!