2011. július 4., hétfő

Hazai tájakon

Eljött a Györkőcfesztivál és a brucki bolhapiac ideje, amikor családostul hazamegyünk Óvárra. Karcsi idén kimaradt a buliból, mert mesterkurzust tartott, de mi lányok azért rászántuk magunkat, hogy nélküle autózzunk. Először Győrbe mentünk, Imréékkel játszótereztünk (végre, talán ha kétévente sikerül megszervezni valamit, pedig többször egyeztetünk).
Másnap reggel apukám és Erzsi őrizték, szórakoztatták a gyerekeket, én pedig kiéltem vadászszenvedélyemet a bolhapiacokon, egy csomagtartónyi dolgot vásároltam (na jó, a családi napközinek is). Gyönyörű babaházat kaptak a lányok, órákig eljátszanak vele. Én kaptam magamtól egy régi, romos madáretetőt, amit apukám felújít. Karcsi pedig szép pléhdobozt a ropogós kenyerének.

Délután Mónikáéknál voltunk Lipóton, ahova sajnos szintén csak egyszer jutunk el évente, bár most megfogadtam, hogy még augusztus végén visszamegyünk. A lányok is jól szórakoznak Jázminék játékaival, Karcsi is Péterrel, mi kell több... Jázmin az este végén így jellemezte Annát: "Olyan jó formájú feje van, meg szép az arca is..., de nem lehet neki parancsolni." Találó.

Harmadnap csak nem tudtuk kihagyni a Györkőcfesztivált, pedig haboztam, hogy elmenjek-e két gyerekkel egyedül. jól tettem, hogy elmentem, láttunk bábelőadást (Kabóca bábszínház, gyönyörű díszletekkel, rátermett színészekkel, mesés, trükkös jelmezekkel...), festettünk falra, gipszre, készítettünk koronát, bámultunk bohócokat. Maradtunk volna még, de az eső délután hazazavart.









1 megjegyzés:

H. Tünde írta...

A fókás képek nagyon jól sikerültek, és megtaláltam magunkat is. :))