2011. december 19., hétfő

Karácsonyi kívánságlista

Azaz a karácsonyi kívánságlista hiánya. Rejtély, de valójában nincsenek kívánságok. Vagy csak nem figyelek eléggé? Persze elhangzik ez meg az, de aztán elfelejtődik. Vagy minimaxos reklámból való, amire zsarnok anya azonnal nemet mond, de legalábbis húzza a száját.

Tegnap Julcsi elárult valamit az autóban:
- Anya én megmondom, mit kérek karácsonyra. De NE ÁRULD EL SENKINEK! (Ez utóbbi elég csúnya hangsúllyal).
- Jó. Mondd, mit kérsz!
- De TÉNYLEG NE ÁRULD EL SENKINEK! (a hangsúly változatlan, sőt, én kezdek aggódni...)
- Rendben, nem árulom el senkinek.
- Szeretetet mindenkinek.
- Ez nagyon szép kívánság (mondom meghatottan)! De miért mondod ilyen csúnyán (mondom megböbbenve)?
- (Sírás...) Mert ha elmondod, hogy ezt kérem, mindenki ki fog nevetni!

Jujjuj, egy újabb földönkívülivel gyarapszik a családunk, azt hiszem...

4 megjegyzés:

Kriszta írta...

El ne áruld neki, de egyáltalán nem nevettem ki, sőt!

Zsuzsa írta...

Gondoltam, hogy te nem fogod kinevetni! Holnap Panov apó?

Kriszta írta...

Igen, megyünk! Előtte zeneiskolai karácsony?

Orsi írta...

Nekem is kicsordult a könnyem :)