2012. május 7., hétfő

Zsebicica

Zsebibaba cicánk nagyon beteg, két napja ápoljuk. Tegnap mérgezés volt a gyanú, ma pedig a másik állatorvos vírusos hashártyagyulladást mondott. Abban egyetértettek, hogy vagy túléli az éjszakát, vagy nem. Egyet túlélt, reméljük, ma is ilyen ügyes lesz. Már tegnap felkészítettem a lányokat arra, hogy talán elpusztul reggelre. Az oviban Julcsi első kérdése a cica volt, amikor mentem érte. Nagyon aggódott érte, de amikor kérdeztem, mit csinálunk ha elpusztul, egyszerűen annyit mondott, hogy szerzünk egy másik cicát.

Érdekes, emlékszem, amikor a gyerekkori cicám eltűnt, én nem akartam másikat, sőt, soha többé cicát, mert nekem ő volt a cica.

Mindenesetre egyelőre reménykedünk, hogy Zsebi, aki nem is cica, hanem öcsi, házibarát, természetes nyugtató rosszabb pillanatokra, igazi játszótárs, aki mindent eltűr - egyszóval igazán emberszabású - hozza a 30 százalékot és mégiscsak meggyógyul. Vagyis elkezdi a hétből a második életét.

1 megjegyzés:

Kriszta írta...

Nagyon drukkolunk, és várjuk a híreket!