2012. július 10., kedd

Nyaraltunk

Amennyiben nyaralásnak lehet nevezni három napot, amit három helyszínen, három család társaságában töltöttünk. Számomra abszolút beillik nyaralásnak, a lányok edződnek a tempómhoz..., a lánysereg Karcsija azért kérdéses ebből a szempontból:) De nem méltatlankodik, nálunk az az én szerepem.

Első nap: Lipóton Mónika barátnőméknél, tüneményes Jázmin lánya társaságában, a remek lipóti stranddal fűszerezve:

Második nap: reggeli indulás kissé nehézkes (Lányok: Anya, maradjunk még, játszani akarunk, nézzük meg az E.T-t, ne menjünk el... Anya: De, mennünk kell, várnak Győrben Flóráék, nem lesz időnk a fesztiválra.... Vagyis én voltam a sárkány, a lányok hiába ríttak - de tudtam, hogy egy óra múlva már Flóráéknak örülnek és a gyerekprogramoknak, csak ezt ők persze nem tudhatták.) Györkőcfesztivál, nyüzsgés, negyven fok, Márkus Színház (csudajó!), agyagozás, játékok, és persze Flóráék:





Harmadik nap: Győrkőcfesztivál után végre elérkeztünk utunk célpontjához, nagypapiékhoz. Ettünk, ittunk, strandoltunk.


És ha mindez nem lenne elég: péntek délelőtt voltunk Julcsival kontrollon, kiderült, hogy sokat nőtt.
Én vasárnap hajnalban még el akartam menni osztrák bolhapiacra, de ez sajnos/szerencsére nem sikerült, mert a közelben nem volt, Edina pedig, aki elvitt volna a távolabbira, inkább a Balatonra ment. Jól tette, így legalább jelen lehettem délelőtt is a saját életemben, azaz nagypapiéknál, a Dunánál, a játszótéren, a temetőben.

Nincsenek megjegyzések: