2012. szeptember 11., kedd

Anna ovis maradt

Ez kezdetben ugyanakkora esemény volt, mint hogy Julcsi iskolás lett, mert Anna nagyon nem akart ovis maradni. Pedig milyen jó neki, hogy még az lehet! De ő szeretett volna már írni-olvasni tanulni, hiszen neki ez a kedvenc elfoglaltsága. És legfőképpen nem szeretett volna ebéd után aludni - hát ezt nem is értem, miért kötelező, de sajnos nincs mit tenni.
Új csoportba került, szerencsére a régi barátnőkkel együtt és Julcsi régi óvónénijéhez, aki nagyon ügyes. Neki nagyon fontos, hogy ott legyenek a régi barátnők, mert velük teljesen felszabadult, új gyerekekkel viszont nem szívesen barátkozik.

Érdekes meglátni bennük magamat: Anna a gyerekkori, Julcsi a felnőttkori önmagam. Meg persze sok minden más, de ez is bennük van. Szerencsére csak egy kicsit, nem bánom, hogy nem olyan félénk, minden önbizalomtól mentes kislányok, mint én voltam. Anna visszahúzódásában látom magamat, de klasszisokkal felszabadultabb és magabiztosabb még így is, mint én voltam.



Nincsenek megjegyzések: